Κλείσιμο

Συνέντευξη με τον κύριο Πάνο Παλαιολόγο - Πρόεδρο & Ιδρυτή HotelBrain

Πάνος Παλαιολόγος - Πρόεδρος & Ιδρυτής HotelBrain

«Είμαστε το καλύτερο resort της Ευρώπης»

Η HotelBrain αποτελεί παράδειγμα επιτυχίας καθως κατάφερε να διατηρήσει την ανοδική πορεία της ανάπτυξης της μέσα στην οικονομική κρίση και αυτή τη στιγμή διατηρεί  στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερα από 160 ξενοδοχεία σε περισσότερους από 60 προορισμούς, ενώ πλέον δραστηριοποιείται και σε 7 χώρες εκτός Ελλάδας. Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain κύριος Πάνος Παλαιολόγος σε συνέντευξη στο Τourism.gr αποκαλύπτει τη συνταγή της επιτυχίας, εξηγεί το όραμα της εταιρείας και δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού. 

Tourism.gr: Κύριε Παλαιολόγε πως θα συστήνατε την HotelBrain; Πόσα ξενοδοχεία έχει στο χαρτοφυλάκιο της και ποια η παρουσία της στο διεθνή χώρο;

Πάνος Παλαιολόγος: Η HotelBrain είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που το 2000 εφάρμοσε το καινοτόμο μοντέλο του  hotel management  για μικρές οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Σήμερα η HotelBrain είναι η μεγαλύτερη εταιρεία hotel management, βραβευμένη διεθνώς για το επιχειρηματικό της μοντέλο, το οποίο εξακολουθεί να είναι καινοτόμο, έχει στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερα από 160 ξενοδοχεία σε περισσότερους από 60 προορισμούς, ενώ πλέον δραστηριοποιείται και σε 7 χώρες εκτός Ελλάδας. 

Tourism.gr: Που οφείλεται η επιτυχία του μοντέλου της Hotel Brain και ποιο κενό κάλυψε στην αγορά;

Π. Π.: H επιτυχία του μοντέλου διαχείρισης ξενοδοχείων της HotelBrain οφείλεται στο ακόλουθο τρίπτυχο:

Α) στο ότι προσφέρει σε ένα μικρό ξενοδοχείο, όλες τις υπηρεσίες που μέχρι πρότινος μπορούσε να απολαμβάνει μόνο μια ξενοδοχειακή αλυσίδα και σε ένα κόστος που δεν είναι δισβάσταχτο για τον επιχειρηματία. Οι υπηρεσίες αυτές είναι μάλιστα απολύτως εξατοκιμευμένες, δηλαδή σχεδιασμένες για το κάθε ξενοδοχείο και τις συγκεκριμένες ανάγκες αυτού ξεχωριστά και μεμονομένα. 

Β) Στο ότι δουλεύει δίπλα δίπλα με τον ξενοδόχο – επιχειρηματία, με κοινούς στόχους και όραμα.

Γ) στο ότι προτείνει ένα ολιστικό μοντέλο διαχείρισης και όχι τεμαχισμένες υπηρεσίες στον επιχειρηματία. Στη  ΗotelBrain δεν πιστεύουμε, για παράδειγμα, ότι μπορείς να πετύχεις αύξηση τιμών σε ένα ξενοδοχείο αν ταυτόχρονα δεν πετύχεις την βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει κ.ο.κ

Tourism.gr: Πόσο δύσκολο ήταν στα πρώτα βήματα της εταιρείας να πειστεί ένας ιδιοκτήτης ότι δεν είναι ο πλέον κατάλληλος για να διευθύνει απoτελεσματικά το ξενοδοχείο του;

Π. Π.: Δεν προσπαθήσαμε ποτέ κάτι τέτοιο. Αντίθετα πιστεύουμε ότι κανείς δεν μπορεί να νοιαστεί περισσότερο ένα ξενοδοχείο από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη του. Εμείς του δίνουμε τα κατάλληλα εργαλεία, την τεχνογνωσία, την ομάδα που θα τον υποστηρίξει και βεβαίως θέτοντας τους σωστούς στόχους κάθε φορά.

Tourism.gr: Αποτελεί η HotelBrain «σωσίβιο» για την άνθηση των οικονομικών μεγεθών μια ξενοδοχειακής μονάδας;

Π. Π.: Αν και δεν μου αρέσει ο όρος «σωσίβιο» και αποφεύγοντας τις γενικεύσεις θα έλεγα ότι υπάρχουν πιο εύκολες αλλά και πιο δύσκολες περιπτώσεις. Η συμβολή μας στην αύξηση των οικονομικών μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης έχει θετικό πρόσημο, πάντα. Κι αυτό δεν βασίζεται στο ταλέντο, αλλά κυρίως στις δομές και στην οργάνωση που έχουμε και προσφέρουμε ως εταιρεία.

Tourism.gr: Ποιες είναι οι πιο σημαντικές αλλαγές που έχει φέρει η τεχνολογία στη λειτουργία ενός ξενοδοχείου;

Π. Π.: Η τεχνολογία άλλαξε τελείως την ξενοδοχειακή πραγματικότητα. Από τον τρόπο που πλέον γίνονται οι πωλήσεις μέχρι τον χρόνο αντίδρασης των πελατών και της δημοσιοποίησης των εντυπώσεών τους από μία διαμονή. Όπως λέω χαρακτηριστικά κάθε ξενοδόχος έχει πλέον 2 ξενοδοχεία. Αυτό που βρίσκεται στο έδαφος και αυτό που βρίσκεται στο διαδίκτυο.

Tourism.gr: Έχοντας και την εμπειρία από άλλες αγορές ποια είναι τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας στον τουριστικό τομέα;

Π. Π.: Είναι πολλά. Κατ’ αρχήν η μοναδική μας τοποθεσία – είμαστε το καλύτερο resort της Ευρώπης, η αίσθηση της φιλοξενίας που υπάρχει στο DNA μας και πλέον και η τεχνογνωσία και ο επαγγελματισμός μας

Tourism.gr: Ανακοίνωσατε πριν λίγες ημέρες την σύσταση της «HotelBrain Capital». Τι καινούργιο φέρνει και ποιος ο ρόλος της στη νέα εποχή της εταιρείας;

Π. Π.: Η HotelBrain Capital είναι η νέα θυγατρική της HotelBrain και επί της ουσίας δημιουργήθηκε για να προσφέρει μια επιλογή για τους ξενοδόχους που δεν επιθυμούν την πλήρη και καθημερινή εμπλοκή τους με την επιχείρησή τους. Μέσω του management by guarantee (μια μορφή μισθώσεων) αναλαμβάνει να αναβαθμίσει και να επανατοποθετήσει στην αγορά καταλύματα, αυξάνοντάς τους τελικά την υπεραξία τους η οποία έτσι κι αλλιώς στο τέλος της ημέρας παραμένει στο ξενοδοχείο και τον ιδιοκτήτη του

Tourism.gr: Βασιζόμενος στην εμπειρία σας μπορείτε να κάνετε μια πρόβλεψη για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού;

Π. Π.: Είμαι αισιόδοξος. Όσο βελτιώνουμε το προϊόν μας, τις υποδομές μας και επιδεικνύουμε υψηλό επαγγελματισμό, τότε το μέλλον του ελληνικού τουρισμού θα είναι λαμπρό.

Tourism.gr: Υπήρξαν περιπτώσεις που αρνηθήκατε να αναλάβετε ένα ξενοδοχείο; Και για ποιους λόγους;

Π. Π.: Ναι. Δεν αναλαμβάνουμε ποτέ ένα ξενοδοχείο αν δεν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να το βοηθήσουμε

Tourism.gr: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Π. Π.: Να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην ελληνική αγορά και παράλληλα να αυξήσουμε την παρουσία μας σε ακόμα περισσότερες χώρες μέσω της HotelBrain International

Tourism.gr: Ποιο είναι το motto της εταιρείας; Έχει συνταγή η επιτυχία;

Π. Π.: Hospitality with a soul… Η ψυχή όταν συνδυάζεται με ικανό ανθρώπινο δυναμικό είναι από μονη της η συνταγή της επιτυχίας

comments powered by Disqus